Friday, April 16, 2010

Cadangan Aktiviti Terbaru Jun 2010 ( Lepak2 Melaka )



Assalamualaikum wbt...

Juz nak update utk planning aktiviti baru yg bakal berlangsung bulan 6 nie..atas restu kak mim dan kak etoi serta cadangan Mirul,kami ( aku syira,mirul n apai ) diberi kepercayaan untuk manjalankan aktiviti Bulan jun nie..semuanya atas cadangan Mirul yang nak wat Lepak-Lepak untuk GengclubMelaka2..

Info ringkas bagi aktiviti ini adalah berikut :

Tarikh : 5 Jun 2010 (Sabtu)

Masa : 10 PG - 12.00 MLM

Lokasi : Pengkalan Balak ( masih dlm perbincangan )

Kitaorg pun ade sediakan penginapan untk sesiapa yg nak menginap tapi phm2 sendri lah itu semua kena bayar sendri.Insyallah kami akn sewakan 1 chalet utk perempuan dan 1 lg utk lelaki.

Aktiviti yg bru kami bincangkan adalah pada siang hri kami akn adakan sukaneka pantai dan pada ptg hingga ke mlm akn ada bbq dan juga karoeke.

Mengikut en boss kami ( Mirul ) Lepak-Lepak ni bukan gath tapi sekadar untuk bersua muka dengan sesama ahli sebab agak lama juga kita tak melepak dan duduk sama2...so,harap dpt lah kita bersama semula kan...

Untuk bayaran pula,kami masih lagi membuat budget utk mencari kos yg bersesuaian memandgkan ramai lg yg masih student kan..so,insyallah kami akn cari kos yg bersesuaian..

Setakat ini yg dapat di update wat masa nie..Insyallah kami akn selalu update info2 terkini bagi aktiviti Lepak2 Melaka ni...Jgn lupe untuk selalu berkunjung ke blog gengclub dan juga facebook ye...

segala cadangan yg bernas dari anda amat kami perlukan..

Sekian..

mama_syiera @ miss.syiera

0 comments: